Velkommen til Egeris Borgerforening

Så nærmer julen sig igen og i år ser det ind til videre ud til, at der er ”fri forsamlingsret”.

Derfor håber vi, at I har lyst til at mødes, så vi kan få tændt juletræet og hygge os med gåtur, gløgg, varm cacao og æbleskiver.

Vi mødes ved Møllehytten

SØNDAG DEN 21. NOVEMBER 2021 KL 14

Har man lyst er der mulighed for en gåtur i skoven, hvor der må samles mos, grene og kogler, samt fældes et lille juletræ i rødgran til at pynte i egen have.

Pris 20 kr pr person – børn under 13 år gratis.

Vel mødt

Egeris Borgerforening

Formand Anette Strandgaard mobil 2445 6304, kasserer Else Heltoft mobil 5059 7616, sekretær Ole Jensen tlf 9717 8403, Henning Jespersen mobil 4016 6383, Kjeld Mølleskov Petersen mobil 5168 5004

Egeris ligger i et naturskønt område ved Videbæk i Ringkøbing-Skjern Kommune

🙂Her er både skov, å og eng

Mølleåen der går igennem Egeris
Møllehytten I Egeris. Byens samlingssted

🙂🙂Egeris Borgerforening

Egeris Borgerforening blev stiftet i november 1949 og formålet var ”at virke for Egeris’ opkomst og ved given lejlighed varetage de deri værende borgeres interesser og krav”.

Meget er ændret siden 1949, bl.a. sproget 😊. I dag er det mere det sociale fællesskab, der er i højsædet. Vi har 4 faste arrangementer om året, hvor vi mødes og hygger os sammen, nemlig forårsklargøring, Skt. Hans. fest, sommerfest og så tænder vi juletræet i november. Er du tilflytter til området er et medlemskab af foreningen en god måde at møde genboen på. Som medlem kan man leje Møllehytten til private arrangementer.

De kommende arrangementer i foreningen er Skt. Hans d. 23/6 og Sommerfesten d. 4/9 – alle er hjertelig velkomne til at deltage.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte bestyrelsen.  Formand Anette Strandgaard 2445 6304, kasserer Else Heltoft 5059 7616, sekretær Ole Jensen 6175 8558, Henning Jespersen 4016 6383, Kjeld Mølleskov 5168 5004.

Ris, ros, kommentar eller indlæg til hjemmesiden sendes til Lone Hansen på egeris123@gmail.com